Fattar inte att det är sant!

2011-04-29 ♥ 11:45:11 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Jag klarade att jogga mig igenom hela sträckan på 4,2 km på 30 minuter. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så nu känner jag mig så jäkla glad! Började gråta av lycka när jag var framme vid "målet". 5 km på vårruset känns nu inte lika ouppnårligt längre. Tack fina Becca för all peppning!!

I höstas så försökte jag mig på att jogga lite men klarade knappt att springa längden mella två lyktstolpar utan att ge upp. Jag tror inte att min kondition blivit avsevärt mycket bättre men jag tror att det är mycket lättare att springa med 13 kg mindre på kroppen. Och lite mer självkänsla också, jag vet innerst inne att vill jag det här tillräckligt mycket så kommer jag att fixa det istället för att gå in med inställningen att jag inte kan något och att allt kommer att gå åt skogen.

Jag bara tänker såhär: Kan jag så kan vem som helst! Så är det bara! :)



Kommentarer
Postat av: Becca

Du är såååå duktig min vän! Å ni som inte va med ska veta att vi hade hyffsat tempo åxå. Inte ett klag heller utan du kämpade på så bra:-). Du kan mer än du tror! Nästa blir power step..;-) Du kommer klara de. kram

2011-04-29 @ 12:05:02
Postat av: Sofie

Vårruset är no problemo! :)

2011-04-29 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0