joggelijogg

2011-04-18 ♥ 15:32:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har varit ute och sprungit i mina nya tights. Och jag vet inte om det var de nya tightsen eller den härliga solen som gjorde det men jag orkade mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Lambergstjärn runt + lite till. Inte så illa pinkat för att vara mig. Har länge velat springa runt hela men i höstas när jag försökte orkade jag inte ens springa hela kortsidan så det har ju skett en klar förbättring iallfall. Enligt google är det ca 1,58 km runt lambergstjärn så jag sprang väl nästan 2 km totalt. Vilket ju inte är särskilt mycket egentligen men det är ju helt klart en början :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0