runt tjärnen

2011-04-20 ♥ 13:07:29 | Kategori >> Träning | KOMMENTARER (0)

Jag sprang runt tjärnen idag igen. Först ett varv på 1,58 km, vilade i 1 min och sprang sedan ett halvt varv till. Totalt ca 2,37 min och detta på 15 minuter totalt. Nu när jag tagit tid så kan jag jämföra med mig själv och försöka förbättra min tid. Jag kanske inte hinner få upp konditionen såpass mycket att jag orkar springa hela vårruset men halva fixar jag ju iaf, kanske till och med mer om jag verkligen ger mig fan på det. Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig lagom fräsch just nu...
Förresten hur långt kommer ni på 15 min? Jag gissar att det finns de som kommer bra mycket längre än mig, haha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0