söndagspromenad iaf

2011-02-27 ♥ 13:33:00 | Kategori >> Träning | KOMMENTARER (0)

Det blev lite motion idag ändå. Tog en ny promenadväg och hade ingen klocka med mig så det blev inte mer än 40 min idag + lite styrketräning. Men det känns bra att jag inte struntade i det. Vi kanske ska käka på köpcentrumet vi ska till sen och även fast jag väljer min mat med omsorg så litar jag ändå inte på att jag får i mig nog lite kolhydrater när jag äter ute. Så det var dels därför som det lockade att ta en liten runda+ att jag tänker på den där jäkla bilden på mig tagen bakifrån, uuusch för den! Haha.
Så detta betyder alltså att jag motionerat (vilket pensionärsord) 6 av 7 dagar denna vecka. När hände det sist? Undrar om det hänt alls någonsin? Gött känns det iallafall!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0