stel som en kärring

2011-02-26 ♥ 16:20:28 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Idag har jag varit ute på en härlig promenad-och joggingtur. Här i skåne skiner solen och det finns inget snö på marken. Lite skillnad i jämförelse med hemma där det är otroligt mycket snö och i snitt den senaste tiden varit ca -15 grader ute. Promenaderna utomhus är lite trevligare här det måste jag säga. Jag har nu tränat 5 av 6 dagar hittills den här veckan. Det känns kan jag säga, är otroligt seg i benen. Sedan jag kom in från min promend/jogging förut så har jag kännt mig som en gammal kärring. Är väldigt stel i  benen och min rumpa värker för varje steg jag tar, haha. Fast rump-träningsvärk är nog ändå den bästa:)
Jag och Nicklas gjorde lite styrkeöveningar tillsammans förut också. Jag är så jäkla svag i armarna så det är nästan pinsamt. Men det blir ju bara bättre och bättre och tur är väl det. Han har sådana hantlar som man kan justera vikterna på, ska försöka använda dem varje dag när jag är här.

Provade lite jeans på lindex igår. Eller lite var väl ändå en underdrift, det var säkert 10 par jag provade. Det var väl 2 par som jag kunde knäppa utan att det såg helt sjukt ut. Hade bestämt mig för att jag inte köper större än en viss storlek men där fick jag. Får nog vänta lite till innan jag går dit igen för det där bättrade inte på mitt självförtoende. Bröt typ ihop när vi gick ut därifrån. Men nu gör det mig egentligen bara motiverad.




Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0