tjockisfoton

2011-02-27 ♥ 11:18:11 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag bad Nicklas ta kort på mig förut så att jag kan ha dem att jämföra med. Dels med tidigare bilder och sedan med senare när jag gått ner mer. Från sidan och framifrån kan jag själv se att jag ändå gått ned lite men bakifrån, herregud vad jobbigt att se. Såg inte alls bra ut och det känns som att det är ganska lång tid kvar innan min kropp ser snygg ut bakifrån i bikini. Uschamejen. Men något positivt var vågen imorse. Nu har vi inte samma våg så det kan ju skilja en del när jag väl kommer hem, men det såg bättre ut än vad det gjorde hemma i onsdags iaf:)

Idag är jag inte alls sugen på promenad/jogg, får se om jag kommer ut senare iallafall eller om jag helt enkelt ska ta det lungt idag.

Innan vi lämnar Nicklas son till hans mor så ska vi kanske ta en tur förbi ett shoppingcenter. Jag ska leta inneskor och nya träningsbyxor. Det där med nya jenas får jag väl helt enkelt lägga på is tills jag känner mig stark och en aning smalare. För det finns inget som kan få mig så jäkla ledsen som när det känns som att inga jäkla byxor i hela världen sitter bra. Är så trött på skiten, har kännt samma i jag vet inte hur många år. Vet att jag inte är ensam om detta heller. Jag längtar verkligen till den dag då jag kan gå in i vilken affär som helst och välja vilka brallor som helst oavsett modell, tyg osv. och att de ändå kommer sitta snyggt.

Nicklas har ätit enligt lchf i typ 3 dagar och gått ned 3 kg. HUr sjukt är inte det? Han går alltid ned så himla snabbt när han väl bestämmer sig att lägga om kosten. En aning orättvist kan jag tycka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0