så ni vet:

2011-06-01 ♥ 08:52:19 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Okej, vi sköt upp vägningen till idag för Nicklas glömde att väga sig igår morse. Vilket blir lite dumt för jag ska på avslutningsmiddag med klassen nästa tisdag och lär gå upp några kilo den kvällen. Kanske väger oss tisdag morgon istället för att se resultatet.

Bara så ni  vet nu då:
Om ni vill tävla mot oss så bara väger ni er idag och sen igen när jag meddelar. Sedan räknar vi ut vem som är jäkligt mycket bättre än de andra;) Kom igen! Jag behöver det, ni behöver det!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Både Robin och jag försöker med LCHF nu.. dock har vi varken våg lr mått band :(

2011-06-01 @ 10:57:42
Postat av: Jenny

Kul! Har inte mikaela eller nån då? :)

2011-06-01 @ 12:51:17
Postat av: Frida

Hade gärna varit med, men äger ingen fungerande våg :(

2011-06-03 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0