10 av 40 min

2011-03-07 ♥ 20:50:05 | Kategori >> Träning | KOMMENTARER (0)

Jag tränande med min fina vän Becca idag. Det var otroligt skönt! Blev dock lite stressigt i slutet eftersom jag bestämt träff med min pappa. Idag sprang jag eller ja joggade kanske man ska säga 10 min i sträck på bandet och sedan ytterligare 3 min lite senare. Så 13 min av totalt 40 min, det kan ju bara bli bättre. Jag vet inte hur långt ni skull orka springa otränande men för mig är 10 min i sträck riktigt jobbigt och då stålsätter jag mig för att verkligen stå ut, men jag gillar det! Jag kan erkänna att jag tänker på att jag flåsar högt, klampar med fötterna och att mina rumpa skakar men vet ni vad? Det ska fan inte få hindra mig!! Inte den här gången!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0