Födelsedagsfirande med inslag av lchf

2011-03-16 ♥ 23:24:00 | Kategori >> Kost/LCHF | KOMMENTARER (0)

Min mamma fyller år idag och vi har precis kommit hem efter att ha firat henne. Min mamma är världens gulligaste. Hon bjöd på lchf-vänlig mat. Rostbiff, broccoligratäng och en massa goda tillbehör. Riktigt gott! Till efterätt hade hon gjort cheescake, gissa om jag höll på att svimma när det fanns en speciell cheesecake till mig?! Åh, jag blev så glad! Och smarrig var den också:) Skulle ju såklart ha fotat den men det hann jag inte göra förrän den hamnade i magen.

Idag rensade jag ut lite kläder som blivit för stora. Det känns skönt att få bort dem. Jag tänker nämligen fortsätta att gå ned i vikt och kommer inte att ha användning av dem någonsin igen, skön känsla!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0