försenad veckoinvägning

2011-03-09 ♥ 20:34:09 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Idag skulle jag egenligen ha talat om för er vart vågen stannade den här veckan. Grejen är den att min son fick magsjuka tidigt imorse. Jag vägde mig då mitt i allt kaos bland spyor och magont men skrev inte upp min vikt. Och hur mycket jag än försöker komma ihåg hur mycket jag vägde så vet jag inte säkert. Tror tyvärr att det blir en liten besvikelse:( Besvikelse eller ej så väger jag mig imorgon och rapporterar på en gång. Så vet vi att jag inte går runt och hittar på saker för er. 

Egentligen skulle jag gå på zumba imorgon men eftersom att Vidar har kräkts idag så vågar jag nog inte ge mig iväg och riskera att någon annan blir smittad. Det känns lite tråkigt men jag är barnledig fredag-måndag så då kan jag passa på att tröna hur mycket jag vill, när jag vill. :)

Jag funderar på att ta lite bilder och lägga upp. Kanske en gång i månanden så att man har något att jämföra med, skulle ni vilja se lite tjockisfoton?




Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du ska lägga ut bilder! Ta kort på någon maträtt med. :)

2011-03-09 @ 20:46:18
Postat av: M

Har nog aldrig sprungit på löpband tror jag, så har inte direkt något att jämföra med, haha! Jag hann inte springa så mycket förra året (började på sensommaren, sen kom vintern) men i början klarade jag bara några minuter åt gången. I slutet av hösten innan snön kom klarade jag av i alla fall 15-20 minuter. I år är mitt mål att klara av en timme utan paus så jag vill bara komma igång nu och börja öva igen för nu är min kondition obefintlig,haha.



Jag har läst någonstans att äggmjölk klarar sig någon dag i kylskåp (i försluten kanna/flaska). Har aldrig provat själv dock, så helt 100 vet jag ej tyvärr...

2011-03-09 @ 21:21:15
URL: http://carbsruinedmylife.wordpress.com
Postat av: coach

Om du känner för det och det kan bidra att peppa dig, ska du helt klart sätta in bilder!

2011-03-12 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0