godmorgon

2011-03-13 ♥ 10:00:08 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (4)

Den här veckan blir det skärpning på riktigt när det gäller mjölkprodukter. Grädde i kaffet är det enda jag kommer att tillåta mig äta. Ska bli mycket spännande och se om det gör någon skillnad på vågen. Är lite krasslig i halsen så det blev tyvärr ingen träning i helgen trots att jag är barnledig. Hoppas på att hosta och halsont försvinner snart.

Nu ska jag väcka min vän som sover på min soffa. Sedan blir dett bacon och äggröra, mums! :)



Kommentarer
Postat av: Coach

Krya på dig! Också jag är förkyld. Har bihåleinflammation.Har startat en 'SSS-fakir'-vecka i går. Få se hur det går och om jag 'håller-mig-på-mattan' !?

2011-03-13 @ 11:30:47
Postat av: Anna

Låter som en mumsig frukost hörru! Något annat som är mumsigt är att din favorit Big Tasty nu kommit tillbaka till Donken, haha. Kollade upp såsernas sockerhalt när jag var på jobbet igår, och det är (så gott som jag kunde se iaf) socker i alla såser, även ketchup och senap inräknat. Ses imorgon! :)

2011-03-13 @ 18:40:22
Postat av: Anna

Hej igen. Kom på en sak: Kan du inte försöka förklara hur du gör din äggröra. Jag försökte mig på det för någon vecka sedan och det blev mest...stekt ägg. Haha!

2011-03-13 @ 18:42:06
Postat av: M

Prova äggmjölk i kaffet, faktiskt supergott trots att det låter förfärligt. En bra grej om man vill minska intaget av mjölkprodukter! Har recept på bloggen om du är nyfiken!

2011-03-13 @ 18:48:05
URL: http://carbsruinedmylife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0