Jag klarade det!

2011-03-21 ♥ 18:59:50 | Kategori >> Kost/LCHF | KOMMENTARER (3)

Det gick bra på kalset igår. Jag stod emot alla frestelser men jag ska erkänna att det var lite jobbigt. Jag har tyvärr haft ett sjukt tankesätt förut eller ja ett sätt att "godkänna" för mig själv att äta massa skit. Nämligen att när alla andra också gör det så är det okej för mig med att äta. Knäppt sätt att tänka jag vet. Och igår var det över 15 pers som åt massor av sötsaker. Inte bara bullar och kakor utan även tårta, kladdkaka och glass. Hade det inte räckt med tårta liksom? Haha. Men som sagt var jag stod emot och det var jag glad för när jag kom hem!

Vägde mig idag, ser ut som att siffran på vågen minskar även den här veckan, skönt!

Måste ta tag i träningen snart också. Nu tror jag inte jag kan skylla på förkylning längre. Dags att trotsa snor och hosta! Jag ska ju springa vårruset för sjuttsingen! Någon mer som vill med förresten?



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska springa (eller gå) vårruset!!!

2011-03-21 @ 21:41:44
Postat av: Jenny

Ska du? :) Ska du springa tillsammans med någon? Du får gärna hänga på oss annars. Vi startar väl tillsammans och sedan får man göra som man vill om man vill springa i sin egen takt.

2011-03-22 @ 08:54:28
URL: http://dontyoueverforget.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är med i ett "lag" eller vad det heter :) Vi var med förra året så anmälde samma lag i år med!

2011-03-22 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0