Jag tror jag varit lite dum idag

2011-03-04 ♥ 17:22:42 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Fasiken också. Jag och sonen skulle äta med min mamma och syster på stan. Vi hade flera lchf-vänliga alternativ på gång men det slutade ändå illa av lite olika anledningar. Vi hamnade på McDonalds. Herregud, vad har jag gjort? :( Jag åt en big mac utan bröd och med en side salad. Så jag fick iallafall inte i mig kolhydraterna från brödet men jag gissar att det är en hel del socker i dressingen. Jag frågade tjejen i kassan om viken sås som innehöll minst socker och om det fanns någon utan. Tror ni hon visste? Nepp. Hon fragade flera stycken i personalen men ingen hade koll, hon var tvungen att gå in och kolla på någon dator och det såg hon skitstressad ut för. Samtidigt fick en tjej i kassan bredvid ett epilepsianfall och ja, lite hysteriskt var det. Till slut så bara beställde jag utan besked om sockret. Vilket jag ju såklart ångrar i efterhand. Jobbar man på en restaurang så ska man väl bannemig veta vad maten man säljer innehåller? Eller lätt och utan sura miner kunna kolla upp det? Riktigt dåligt tycker jag! Och ja, jag vet att det finns en vidrig sallad att käka på Mcdonalds också med typ 2 körsbärstomater och en blek kycklingbit men den vägrar jag att någonsin äta igen.
Detta kanske inte är hela världen, jag hoppas verkligen inte det iaf! Men det känns värdelöst! Och imorgon ska jag på konsert och kommer antagligen att dricka alkohol, så onsdagsvägningen nästa vecka ser jag inte riktigt fram emot...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0