lättnad

2011-03-04 ♥ 08:39:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Vilken lättnad. Ställde mig nyss på vågen för att se om siffran jag fick hemma på Nicklas våg i onsdags stämde. Och det gjorde den, Härligt!! Varje gång jag ställer mig på vågen tror jag att jag ska ha gått upp och varje gång jag inte har det blir jag lika glad:)

Men det här med motionen har inte varit så bra de sista dagarna. Har sonen hela helgen också så jag kommer nog inte kunna ta mig till gymmet. Och att gå ut och ta en promenad känns inte alls lockande. Nu låter jag nog ungefär som 99,5 % av resten av Sveriges befolkning men shit vad jag vill ha vår, sol, kvittrande fåglar och gröna blad! Jag längtar!!! Jag är så trött på att gå i denna gråa dimma dag ut och dag in!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Jag tar inte illa upp vad du skrev inne hos mej. Alla tips vill jag ju ha =)

Vet många ogilla pulver dieter. Jag varit en av dem oxå men vill ha en kickstart för sen övergå till något som passar mej som jag oxå kan ha i anslutning till resten av familjen.

Jag tacksam för alla tips och kommentarer.

Tack

2011-03-04 @ 15:08:06
URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0