Prövning

2011-03-20 ♥ 10:59:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag ska jag och sonen hem till min moster med familj för att fira en av mina kusiner som fyller år. Jag vet inte om de vet om att jag äter  lchf och jag har valt att inte fråga vad de ska bjuda på för mat av den anledningen att jag inte vill att folk ska känna sig tvingade att göra något annat till mig. Jag kommer att ta med mig lite biffar och grönsaker så att jag har något att käka om det behövs. Och det kommer förmodligen bjudas på en hel del socker och gottigott. Just nu känner jag mig inte alls orolig för att stå emot. Har jag klarat att stå emot frestleser hittills så ska det säkert gå idag med. Hade jag ätit på ett annat sätt för att gå ned i vikt och triggat mitt sötsug med kolhydrater så kan jag nästan lova att det hade varit sjukt svårt att stå emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0