Skillnad i BMI sedan start

2011-03-31 ♥ 21:36:04 | Kategori >> Kost/LCHF | KOMMENTARER (3)

Jag vet inte om jag förlitar mig eller ens bryr mig så värst mycket om det här med BMI egentligen. Men alla sätt att mäta och se resultat på är ändå ganska kul.

När jag påbörjade min viktresa med hjälp av lchf i Januari så hade jag ett BMI på 30,8, alltså fetma. Idag har jag ett BMI på 27,3 och är istället nere på "övervikt". På midsommarafton hoppas jag kunna ligga inom min "idealvikt" enligt BMI-tabellen. Tror ni jag fixar det? Någon mer som har midsommarafton som delmål?



Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker också det är kul att räkna ut BMI, även om jag vet att det inte stämmer. BMI är väldigt missvisande.

Jag har gått från "fetma" till idealvikt :)

2011-03-31 @ 22:29:53
Postat av: Jenny

Åh vad härligt!! Grattis!! :)

2011-04-01 @ 07:36:01
URL: http://dontyoueverforget.blogg.se/
Postat av: anna

Härligt=)

Jag håller med dej. Förlitar mig inte så på bmi och så MEN så kul mäta se resultaten.

Du kommer säkert fixa ditt mål till midsommar. Jag har nog för mycket kvar för fixa det till dess :) Har 27 kg typ kvar...

2011-04-01 @ 14:50:37
URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0