Tacos och konsert

2011-03-06 ♥ 20:40:29 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hade en superdupertrevlig kväll med vänner igår. Startade kvällen hemma hos mig, käkade lite tacos och kollade på melodifestivalen. När jag äter tacos så använder jag mig av både färdig tacokrydda och tacosås (den ekologiska är det minst kolhydrater i). Jag vet att man kan göra egen tacokrydda som ska vara mycket bättre men jag orkar helt enkelt inte. Om man räknar ut hur mycket kryddor man får i sig när den ändå är blandad med färsen så blir det inte mycket per portion så jag kör på det än så länge. Istället för tacoskal brukar jag göra ostchips. Det är superenkelt att göra, bara riva oss och lägga i små högar på en plåt och sen in i ugnen tills osten smält och blivit som små runda chips.

Efter att vi käkat och kollat på melodifestivalen så gick vi vidare till Nöjesfabriken där The Ark spelade. De var mina STORA FAVORITER under mina tonår och betydde väldigt mycket för mig då så det var verkligen skitkul att gå på en av deras sista konserter. Trots att jag drack en del cider igår så känns det som att jag dansade och tränande mina armar så mycket på konserten igår så det bör gå jämnt ut ;)  Jag har till och med en blåsa på mitt långfinger av allt klappande, haha. Ska inte göra om misstaget att använda ringar nästa gång jag går på konsert...

Det har varit dåligt med promenader den här veckan, har bara klämmt in 3 stycken. Men imorgon blir det andra bullar, ska iväg och träna, det ser jag fram emot:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0