utmaning och bjuden på middag

2011-03-22 ♥ 22:47:23 | Kategori >> Kost/LCHF | KOMMENTARER (4)

Idag har jag utmanat mig själv. Jag kunde ha fegat ur och skitit i alltihop bara för att det kändes jobbigt. Men det gjorde jag inte, och det känns så jävla bra!!

Jag och Vidar blev bjudna på mat hos Becca med familj förut. Lchf-vänligt och allt, supergod köttfärsgratäng som jag ska leta upp recept på och lchf-chokladmousse. Den där chokladmoussen var gudomligt god. Men påminn mig om att inte äta sådant i fortsättningen. Min mage klarar det inte, har haft ont hela kvällen. Jag tror att det blir för mycket socker även fast det inte är värst mycket. Fast det är ju bra mycket mer än vad min kropp är van vid nu för tiden.

Imorgon är det dags för vägning. Är det inte otroligt spännande? Förstår att ni knappt har kunnat bärga er ;)



Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till din viktnedgång. Verkar gå jättebra för dig.. Du kanske inte vill svara men hur lång är du och vad väger du?

Hur som helst blir jag jätte impad av dig :)

2011-03-23 @ 09:04:57
Postat av: Becca

sorry där för chokladmoussen:-(.. MEN vilka siffror du fått på vågen!! Bra jobbat!!:-)

2011-03-23 @ 09:47:18
Postat av: Katta

Vi har gjort en lchfmousse med stevia.

2011-03-23 @ 10:56:10
Postat av: Jenny

Lena

Tack så jättemycket, det gör mig glad! Jag är 170 lång, vikten vill jag helst inte lägga ut här. Inte ännu iaf ;)



Becca

Haha, be inte om ursäkt! Får skylla mig själv när jag vräker i mig;) Och tack så mycket!!



Katta

Problemet för mig låg nog i att det var socker i den mörka chokladen. För mörk choklad är det i den du menar också va?

2011-03-24 @ 17:21:40
URL: http://dontyoueverforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0