veckovägning 3/2

2011-03-02 ♥ 10:45:42 | Kategori >> Veckovägning | KOMMENTARER (2)

Okej, den här invägningen blir ju lite annorlunda än de vanliga eftersom jag inte har min vanliga våg. Men jag tror och hoppas att Nicklas våg stämmer ganska bra med min där hemma.

Enligt hans våg har jag gått ned 1,3 kg den här veckan, WOoohoo!!!:)

22/1 - 2,5 kg
27/1 - 0,1 kg. Totalt - 2,6 kg
2/2  - 0,9 kg. Totalt - 3,5 kg
9/2  -1,4 kg. Totalt - 4,6 kg
16/2 + 0,2. Totalt - 4,8 kg 
23/2 +- 0 Totalt - 4,8 kg
3/2 - 1,3 kg Totalt 5,1 kg

Men jag vet inte om det är vädret eller vad som hänt men jag känner mig inte alls lika sugen på att gå ut och promenera längre. Kanske för att jag gjorde det så många dagar förra veckan? Hm, känns lite läskigt. Längtar tills jag får träna inne på gymmet när jag kommer hem istället. Så igår var jag inte ute och gick och idag tror jag faktiskt inte heller att jag kommer lägga tid på det eftersom det är sista dagen innan jag åker hem. Så jag får köra gärnet när jag kommer hem sen då.
Nu blir man ju lite nyfiken på vad det är som gjort att jag gått ned denna vecka. Maten eller träningen? Hm...Har iaf försökt att inte äta lika mycket mjölkprodukter denna vecka men det är riktigt svårt tycker jag. Och jag har försökt att sluta äta när jag känner mig mätt, har en tendens att äta bara för att det är så jäkla gott annars. Och det är ju aldrig bra!

Idag började jag dagen med lchf-pizza som blev över sedan igår. En riktigt god start på dagen! Och idag tror jag att det blir lchf-våfflor med grädde och bär till middag för det har Nicklas velat käka sedan vi åt det sist:) Underbart att kunna äta sådana goda maträtter utan att vilja stoppa fingrarna i halsen pga. dålig samvete efteråt!
Nicklas har förresten gått ned typ 5 kg sedan han började med lchf för 5 dagar sedan. Det är lite galet, och eftersom vi har ätit samma mat så antar jag att det inte är maten det är fel på utan helt enkelt min kropp som är segare än segast.




Kommentarer
Postat av: M

Jag gick ner ca 6 kilo på 1 1/2 månad ungefär, jag gjorde det som ett projektarbete i skolan och höll bara på i två månader totalt. När jag sedan började äta vanligt gick jag upp allt igen. Så jag får väl hoppas att jag går ner de där 6 kilona igen, för det är ungefär så mycket jag vill gå ner totalt (:

2011-03-02 @ 21:35:12
URL: http://carbsruinedmylife.wordpress.com
Postat av: Becca

Jag är ledsen Jenny men din son är ju bara för rolig. Jag skrattar ff;-). kram på dej

2011-03-04 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0