löpning med barnvagn

2011-05-03 ♥ 21:01:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag behövde jag lämna tillbaka en bok på biblioteket och eftersom att jag har tenta på fredag så finns ingen tid till träning när sonen är på dagis. Så idag slog jag två flugor i en smäll. Jag tog Vidar i barnvagnen efter hämtningen på dagis och powerwalkade/sprang till bibblan. Jag har ingen joggingvagn men det funkade ganska bra ändå. nackdelen är dock att hantaget är rätt långt ner så när jag springer får jag lite frammåtböjd hållning som jag gissar är rätt dålig i längden. Och shit vad mycket jobbigare det är med ett antal kilon framför sig. Det fick bli lite "intervaller" Sprang så snabbt jag orkade så långt jag orkade sen gick jag snabbt ett tag och sen sprang jag igen osv. Dum som jag var så gick jag in på biblioteket när jag kommit mer än halvvägs av min lilla tur så jag stank väl och såg väl ut som något hunden släpat in, men skitsamma. Den som vill bli fin får lida pin (och stå ut med blickar).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0