semesterfrossande

2011-05-25 ♥ 21:19:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Vi var på semester i helgen och jag valde att frossa lite. Okej inte lite, rätt mycket. Åt i princip allt jag saknat. Det fick mig att må rätt bra för stunden men efteråt gjorde min mage uppror och jag har kännt mig fetare än på länge. Nu är det fanimig dags att skärpa sig. Har mål att nå upp till och en sommar med snygga kläder att se fram emot! Vägning får vänta tills nästa onsdag då jag hoppas att jag är på gång på riktigt igen. Dagens erkännande är gjort och nu jäklar kör vi!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Det fixar du! :)

2011-05-26 @ 20:06:47
Postat av: Frida

Man får frossa ibland och fuska :) Man går inte upp i vikt för det. Men förstår känslan!

2011-05-27 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0