DAMN I´m good! ;)

2012-01-10 ♥ 19:25:38 | Kategori >> Träning | KOMMENTARER (1)

Är nästan pinsamt stolt över mig själv just nu. Jag var till gymmet. Hade bestämt mig för att varva 0,5 km PW med 1km löpning upp till 5 km eller 45 min. När jag gått 0,5 km och sprungit 1 km bestämde jag mig för att fortsätta springa tills jag var uppe i 5,5 km. Och jag klarade det fanken. De sista 2 km var på ren vilja men jag klarade det. SÅ GÖTT!! :)
Kan väl även tillägga att sist jag sprang så långt var när jag sprang vårruset i maj förra året och då gjorde jag det på en sämre tid. Peppande som bara den!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur ska jag våga springa med dig efter detta? :P Får fixa mig din playlist helt enkelt och hoppas på det bästa.

2012-01-11 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0