Tror det är dags att komma igång igen...

2012-01-09 ♥ 11:50:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Ojojoj, det var ett tag sedan sist alltså.

Motivationen har inte funnit på länge. Eller ja, den har funnits i perioder. Har kört lchf hela tiden i stort sett men med avbrott för fusk och ätande av allt för mycket kolhydrater. Så jag kan tyvärr inte påstå att jag gått ned i vikt. Däremot har jag faktiskt inte gått upp heller vilket känns väldigt bra. När jag börjde i vikt var jag väldigt orolig för att gå ned mycket och sedan gå upp alltihop väldigt fort men nu har jag ju faktiskt bevisat för mig själv att jag kan behålla samma siffror även om jag inte är superstrikt.

Jag är däremot långt ifrån nöjd. Idag känner jag mig inte lika motiverad som jag har varit den senaste veckan men jag är iallfall på rätt väg. Ikväll blir det ett träningspass och maten ska skötas. Förra året startade jag min viktnedgång i Januari och gick ned ca 15 kg totalt. Jag vet ju att jag kan nu så jag siktar på 10 kg till innan sommaren. Det är inte alls omöjligt och jag ska försöka kämpa mig igenom detta.
Planen för att kunna genomföra detta är att fortsätta att äta enligt lchf, träna på mitt nya gym minst 2 ggr i veckan och utöver det gå så många PW jag bara kan.

Sedan jag skrev sist har mitt liv förändras en del även när det gäller andra saker men jag måste säga att jag ser väldigt positivt på år 2012. Så nu kör vi! :)

Bestämde mig nyss för att fortsätta med bloggen så vi får se vad som händer med den i fortsättningen. Kanske fortsätter veckoinvägningen och lägger in lite bilder snart beroende på vad som känns bra.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Det här gillar jag. Var så kul att jag tänkte på det förut, så gick jag in och tittade. Vad fann jag?! :D Ett nytt inlägg! Så nu jäklar.

2012-01-09 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0