två mål att sikta mot

2012-01-11 ♥ 10:48:13 | Kategori >> Träning | KOMMENTARER (0)

Jag borde plugga och förbereda en intervju som jag ska göra senare idag men sitter och planerar träning och viktnedgång istället. Farligt farligt. Skärpning Jenny!

Har iallafall gjort upp två mål för mig själv. Det första är att springa vårruset på 5 km i maj och då ska jag klara att springa det 10 min snabbare än vad jag gjorde förra året. Det andra målet är att ta mig runt en slinga som min kompis granne gör typ varje dag. Den rundan är på 1,2 mil. I Augusti ska jag klara att ta mig runt den, oavsett hur sakta det går men jag får inte göra det saktare än i joggtempo. Tror ni jag fixar det? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0