Veckovägning nystart 2012

2012-01-13 ♥ 08:29:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag påbörjar nu en helt ny veckovägning. Man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst ju ;)
Den senaste vägningen som jag gjorde i somras har samma siffra som den vågen visade när jag började på riktigt nu efter nyår. Så det är enkelt att räkna. Är väldigt nöjd med 0,6 kg. Råkade se två par jeans i garderoben som jag köpte snorbilligt på second hand i somras också. De passade inte då och jag trodde inte att de skulle passa nu heller eftersom jag väger nästan lika mycket + att jag då hade tränat mer. Men jag fick på mig dem idag, kunde till och med knäppa. Inte så dumt det inte :)

13/1 -0,6kg




Kommentarer
Postat av: Becca

heja heja!!:-)

2012-01-18 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0